Wednesday, August 1, 2012

M


4 comments:

lennie said...

Oj! Fint M! Jag brukar fota P här nere, inte så många småvägar med M... M har ju annars en mycket skönare stämning kring sig, mer liv i de sekundsnabba mötena än på P, där bilarna tar över så fort motorn stannar och människorna kastas ut.

ming wan lee said...

jag är så svag för dessa gamla M-skyltar. Det hänger säkert ihop med en viss väg som togs till badplatsen som barn. Det var en dåligt doserad skogsväg med massor av kurvor och kullar som gjorde att det killade i magen när pappa körde rally över dem i PV:n :)

lennie said...

Vilket underbart minne! Jag kan tänka mig att många barn som precis upptäckt bokstävernas magi blir förundrade när de ser både M och P mitt ute i skogen. Jag gillar dem också!

ming wan lee said...

och jag håller med om att långsamheten är ett värde som måste månas om. Eftertanke, tid, omsorg och djup gömmer sig någonstans i denna vittrade bokstav